ADBL Roller Hard Cut 200 ml
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
ADBL Roller Hard Cut
ADBL HARD CUT to wszechstronna silnie tnąca pasta polerska o innowacyjnym składzie, która pozwala na usunięcie bardzo głębokich zarysowań z powierzchni lakieru.
To nowoczesny środek polerski o wysokiej jakości, który poradzi sobie ze zmatowieniem po papierze o gradacji P1000-P1500.
Efekt usuwania rys oraz stopień połysku można modyfikować poprzez dobór odpowiednich padów i maszyn dostosowanych do rodzaju lakieru.
Jednorodne, dziesięciokrotnie mniejsze niż konwencjonalne ziarno materiału ściernego zapewnia bardzo wysoki poziom cięcia i stopień połysku.
Zastosowana technologia umożliwia wysoką wydajność polerowania oraz niski poziom pylenia, znacznie skracając czas pracy na powierzchni.
Odpowiednio dobrane środki smarne gwarantują optymalny czas polerowania.
Może być stosowana do wszystkich rodzajów lakierów fabrycznych oraz wtórnych.
Oprócz bardzo dobrej siły cięcia, ADBL HARD CUT pozostawia również estetyczne i gładkie wykończenie.
Formuła opracowana na bazie wody nie zawiera silikonów, wypełniaczy oraz wosków, co bardzo dobrze wpływa na usuwanie urobku jak również pyłu powstałego podczas pracy.
Pozostawia przezroczysty film umożliwiający bieżącą inspekcję postępów.
Wyjątkowo przyjemny zapach umili nawet najdłuższy czas pracy.
ADBL HARD CUT jest pastą uniwersalną, stworzoną zarówno do pracy z maszyną rotacyjną jak i Dual-Action w połączeniu z padami wełnianymi, piankowymi lub z mikrofibry.
Dzięki bardzo dobremu wykończeniu, w przypadku twardszych lakierów, przy odpowiednim doborze pada oraz maszyny może sprawdzić się przy jednoetapowej korekcie lakieru tzw. One-Step.
Sposób Użycia :
- Gotowy do użycia
- Wstrząsnąć przed użyciem
- Zaaplikować na niezaimpregnowany pad, maksymalnie 4 groszki na panel 40 x 40 cm
- Stosować na dobrze wyczyszczoną powierzchnię
- Unikać pracy bezpośrednio na słońcu
- Produkt przeznaczony do pracy ręcznej oraz z maszynami DA i rotacyjnymi
Zapach : Super foods
Pojemność:200 ml
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.